Fotografering

Fotokursen som jag skrev om idag* så var inte riktigt på min nivå. (Vi gick igenom bländare/slutartid/iso...) Men jag tror att det kan bli helt intressant i alla fall då vi kommer lite längre. Vår kursledare visade lite foton som han har tagit och han verkade riktigt bra. Och det är ju alltid trevligt att inspireras!

Under kursens gång satt jag och funderade på mig själv som fotograf. Och det här är nu en sådan sak som "man inte borde få säga" i Österbotten. Men jag tycker ändå att jag är en ganska bra fotograf! Det är klart att det finns många som är bättre, och som jag inspireras av. Men jag känner att jag i alla fall inte är skit! ;)

Och på detta; en bild som jag glömt att publicera från photoshooten:

Jag satt också och tänkte på bilder jag tagit som jag skulle vilja sätta ihop till en liten portfolio. Det skulle faktiskt vara ganska kul att ha. Denna bild ovan vet jag inte om den platsar där, men jag tycker ändå att den är fin. Och Mizza är så vacker!

Sara.

*Och jo, jag började må mycket bättre efter Buranan (panadolen hjälpte inte ett dyft...)

Kommentarer
Postat av: Cia

Du e en jättebra fotograf!! :)

Va var det för kurs som du var på?

2011-09-15 @ 07:41:13
Postat av: Emma

Jag tycker också att du är en jättebra fotograf. :) Du har alltid så fina bilder i bloggen,

2011-09-15 @ 12:56:45
Postat av: Sara

Tack hörni :) Jag blir jätteglad :)

Cia: jag var på typ "digikamerans grunden" minns int exakt vad kursen heter. Via Korsholms vuxeninstitut. :) Det stod nog i beskrivningen att man går igenom helt basic grejjer, men jag hoppas också att jag ändå sku lära mig nånting :)

2011-09-15 @ 14:14:48
URL: http://saralene.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du är verkligen en jätteduktig fotograf och du ska vara stolt över dig själv! Kör ditt eget race, tro på dig själv, fortsätt inspireras och utvecklas! För på bara några år har du verkligen utvecklats till en riktig fotograf! Jag tror på dig. H. Hon som helst bara vill sikta och trycka och få en perfekt bild...

2011-09-16 @ 09:43:03
URL: http://sofiahelen.blogspot.com